FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    W zależności od wybranego produktu oraz trwającego sezonu czas realizacji może się różnić. Standardowo dla plis jest to 3-12 dni roboczych, pozostałe produkty 15-25 dni roboczych. Czas realizacji liczony jest od ustalenia szczegółów zamówienia i otrzymania zaliczki.

  • Czy przyjeżdżamy na pomiar?
    Tak. Na terenie Szczecina i bliskich okolic dokonujemy bezpłatnych pomiarów. Dodatkowo przyjeżdżamy z próbnikami wstępnie wybranych produktów aby dobrać kolorystykę do wyposażenia wnętrza.

  • Czy pomiar jest płatny?
    Pomiar i wycena jest dla naszych klientów dokonywana bezpłatnie.

  • Jaki jest koszt montażu?
    Montażu produktów wewnętrznych dokonujemy bezpłatnie natomiast koszt montażu produktów zewnętrznych określamy podczas pomiaru/oględzin u klienta.

  • Jaki jest czas gwarancji?
    Gwarancja na nasze produkty to 2 lata od dnia montażu. Wyjątkiem są plisy, na które udzielamy wydłużonej gwarancji 5 lat od dnia montażu.

  • Czy naprawiamy przysłony swoje/innych producentów?
    Zajmujemy się naprawą plis wszystkich producentów. Czas i koszt naprawy jest uzależniony od systemu i ewentualnych uszkodzonych elementów koniecznych do wymiany. Trwa zazwyczaj 1-3 dni roboczych (wyjątkiem są plisy innych producentów, do których nie mamy komponentów na stanie i musimy je zamówić specjalnie na potrzebę klienta).

  • Czy zajmujemy się naprawą/serwisem rolet zewnętrznych?
    Świadczymy usługę naprawy rolet zewnętrznych. Na koszt usługi składa się koszt oględzin + użyte akcesoria – przy dłuższych naprawach również czas roboczogodziny).

  • Jakie są rodzaje płatności?
    Można u nas dokonać płatności za pomocą gotówki, przelewu a także BLIK na telefon.

  • Czy wysyłamy swoje produkty?
    Tak, można zamówić u nas produkty on-line i wyślemy je na dowolnie wskazany adres (w przypadku samodzielnego pomiaru przez klienta możemy pomóc podczas dokonywania pomiarów za pomocą wideokomunikatorów – skype/messenger/whatsUp itp.).

  • Kiedy otrzymam wycenę?
    Podczas pomiaru w domu/firmie klienta propozycja cenowa może być przedstawiona od razu po ustaleniu wszystkich szczegółów (produktu, sposobu montażu, rodzaju tkaniny itp.). Jeśli klient życzy sobie oferty na maila wówczas otrzyma ją od nas do godziny 15:00 następnego dnia po dniu pomiaru.

  • Ile kosztuje plisa/roleta/żaluzja?
    Każdy produkt zamawiany w naszej firmie jest produktem spersonalizowanym, realizowanym na konkretne zamówienie. Na koszt produktu składa się wiele czynników – rodzaj przysłony, użyta tkanina/rodzaj drewna, sposób montażu, rozmiar itp. W związku z czym aby poznać przybliżoną cenę zapraszamy do kontaktu poprzez telefon/e-mail.

Nasze nagrody

Pozycję wiodącej firmy w branży potwierdzają oceny Klientów i branżowe nagrody. Od 2019 roku zdobywamy wyróżnienie Orły Handlu.

gold (1)
laureat (1)
gold
laureat